Stöd oss

Det finns flera sätt du kan stötta oss på, förutom att bli medlem eller ledare kan du även stötta oss ekonomiskt genom dina nätköp via sponsorhuset och scoutshopen.

Sponsorhuset

De flesta av oss hanldar på nätet ibland, vissa mer än andra. Genom att du handlar på nätet kan du samtidigt skänka pengar till Fyrkvarnen, köp som du åndå skulle ha gjort utan att det kostar dig någonting extra.

Detta kan du göra genom att handla i någon av de över 600 nätbutikerna som finns registrerade på Sponsorhuset. Skapa ett konto du med för att börja stötta oss i fyrkvarnens scoutkår. Varje köp du gör genom sponsorhuset ger även pengar tillbaka till dig!

När du handlar i scoutshopen kan du i kassan välja Fyrkvarnen scoutkår som förmånstagande scoukår, då går 5% av ditt köpbelopp tillbaka till oss i kåren, så att vi kan hitta på fler roliga saker tillsammans.